sábado, 9 de octubre de 2004

Acto en Vigo

Se celebra en Vigo el denominado Dia da Galiza combatente, en el que se pronuncia un discurso del que ofrecemos un extracto:

Mas também aqui, em Vigo, tivo lugar o nascimento da primeira organizaçom independentista da posguerra. O Partido Galego do Proletariado foi concebido no Vigo obreiro de 1976-77 e fundado em Março de 1978. Aqui foi onde a esquerda independentista apresentou a sua primeira candidatura eleitoral com Galiza Ceive nas municipais de 79. Daqui eram muitos dos detidos na redada contra a LAR em Setembro de 1980. 
Este é o Vigo de que nós nos reclamamos e sentimos continuadoras/es. O Vigo das três greves gerais de 1984 contra a reconversom industrial do PSOE. O Vigo das dúzias de moços insubmissos que se negárom a participar no exército espanhol na década de noventa. O Vigo das luitas estudantis contra Vitrasa. O Vigo solidário e internacionalista. O Vigo ecologista contra o cemitério nuclear da fossa atlántica. O Vigo que em Junho acolheu dezenas de milhares de mulheres na maior mobilizaçom feminista da Galiza. O Vigo que defende o seu litoral, o Vigo que se opom a "ronda". O Vigo que ainda acolhe perseguidos e clandestinos como nos anos trinta.


Mas NÓS-UP nom quer fazer do Dia da Galiza Combatente umha simples liçom de história. Nom quer, nom queremos converter o 11 de Outubro, data na que morrêrom @s militantes do EGPGC Lola Castro e José Vilar numha acçom armada contra interesses do narcotráfico, numha simples data nostálgica, num aniversário vazio de conteúdo político.
O Dia da Galiza Combatente é depois do Dia da Pátria a segunda cita anual da esquerda independentista.

ALEXANDRE, MONCHO, LOLA, JOSÉ: PRESENTES!!

VIVA A GALIZA COMBATENTE!

VIVA GALIZA CEIVE!
VIVA GALIZA SOCILAISTA!

VIVA GALIZA NOM PATRIARCAL!

No hay comentarios:

Publicar un comentario