lunes, 10 de julio de 2006

Llamamiento Bases democráticas

Las Bases Democráticas Galegas convocan una manifestación en favor de la autodeterminación  para el 25 de julio. Un extracto de su llamamiento:

Para as Bases Democráticas Galegas, a reforma do Estatuto é, novamente, a maneira que tenhem no aparelho do Estado e os seus representantes na Galiza de furtar o legítimo direito dum povo a decidir o seu destino, quer dizer, a exercer o direito a autodeterminaçom, para além das discussons nominalistas sobre se Estatuto de Naçom sim ou nom.

O que se vai apresentar para que o povo galego ratifique é o mais antidemocrático que existe: ou o Estatuto consensualizado, ou o nada.

As Bases Democráticas Galegas consideramos que a Galiza, como naçom, tem o direito democrático à autodeterminaçom e que hoje, este direito, polos motivos expostos, nom é tomado em consideraçom polas forças que estám a negociar o Estatuto.

O direito de autodeterminaçom, como a defesa da língua, nom pode submeter-se aos interesses partidistas. Por isso, as Bases Democráticas Galegas, como movimento social, como espaço suprapartidário do soberanismo de esquerda da Galiza, decidimos convocar neste 25 de Julho umha manifestaçom polo Direito de Autodeterminaçom sob a legenda "Estatutos nom. Autodeterminaçom", que queremos que poda ser apoiada por um amplo e plural abano das forças políticas, sindicais e sociais que defendemos a liberdade do nosso país.

No hay comentarios:

Publicar un comentario